فرایند انعقاد قراردادهای طبخ و توزیع غذا

تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذا در هر سلف دانشجویی توسط پیمانکار بخش خصوصی با نظارت مستقیم دانشگاه انجام می شود.
انتخاب پیمانکار مناسب و واجد شرایط، از طریق فرایند مناقصه دو مرحله ای با ارزیابی کیفی جهت بررسی و صلاحیت فنی و بازرگانی پیمانکاران از طریق سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) انجام می شود.
به دلیل تعدد سلف های دانشجویی معمولا در هر سال فرایند جذب انتخاب پیمانکاران از طریق برگزاری 18 تا 20 مناقصه انجام و با توجه به تمرکز پخت در برخی از سلف های دانشجویی 18 تا 20 پیمانکار در شروع هر سال تحصیلی فعالیت خود را آغاز می نمایند.
اداره تغذیه، اسناد و مدارک مربوط به شرایط عمومی و اختصاصی مناقصه مربوط به هر سلف دانشجویی، پیش نویس قرارداد مورد تأیید مدیریت امور حقوقی دانشگاه، پیوست‌های اختصاصی قرارداد، جدول استانداردها و شاخص های الزامی امور مربوط به تغذیه و بهداشت و آئین نامه‌ها و مقررات مربوط به امور تغذیه را تهیه و جهت بررسی و تایید و رعایت موارد حقوقی و قانونی، توسط اداره کل امور دانشجویی  جهت طرح در «کارگروه تخصصی معاملات و قراردادها»  به اداره کل امور مالی ارسال می شود. این کارگروه با حضور نمایندگان مدیریت امور حقوقی، مدیریت امور مالی، مدیریت امور طرح‌های عمرانی و پشتیبانی و نماینده واحد متصدی ارائه خدمات غذایی دانشجوی (در صورت لزوم)، با مدیریت مدیر کل امور مالی دانشگاه تشکیل شده و تصمیمات آن صورتجلسه شده و در همان روز به مدیریت امور دانشجویی ارسال می‌شود.
مدیریت امور دانشجویی، صورتجلسه کارگروه تخصصی معاملات و قراردادها، اسناد و مدارک مربوط به شرایط عمومی و اختصاصی مناقصه، پیش نویس قرارداد و پیوست‌های اختصاصی قرارداد، اسناد و مدارک مربوط را جهت صدور دستور بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) معاون برنامه ریزی و توسعه منابع ارسال می‌نماید.
اداره کل طرح‌های عمرانی،  پس از صدور دستور معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، نسبت به بارگذاری اسناد مناقصه در سامانه ستاد و تشکیل جلسه کمیسیون مناقصه اقدام و در صورت عدم ارائه پیشنهاد از سوی مناقصه گران واجد شرایط، نسبت به تجدید جلسه مناقصه اقدام می‌نماید.
پس از انجام فرآیند مناقصه و انتخاب برنده، اداره کل طرح‌های عمرانی مکاتبات لازم در خصوص اعلام برنده را انجام می‌دهد و واحدهای متصدی امر باید حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری پس از ابلاغ برنده مناقصه، با اخذ تضمین حسن اجرای تعهدات از پیمانکاران، مطابق نمونه قرارداد ارسالی، نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نموده و یک نسخه از قرارداد را به همراه محل اعتبار و بودجه تخصیص شده، جهت ثبت در سامانه ستاد دولت به مدیریت طرح‌های عمرانی و پشتیبانی دانشگاه ارسال نمایند.

تاریخ تصویب : ۰۱ مهر ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی : ۲۰ آبان ۱۴۰۲