فرایند رسیدگی به شکایات

دانشجویان محترم در صورت وجود هرگونه انتقاد و پیشنهاد در خصوص کمیت و کیفیت غذای دانشجویی میتوانند به روش های حضوری یا غیر حضوری جهت رسیدگی و رفع نواقص و مشکلات احتمالی اقدام نمایند.
در روش حضوری دانشجویان عزیز می توانند جهت طرح شکایت از دو روش زیر اقدام نمایند:
-     مراجعه به واحد تغذیه سلف  دانشکده/ دانشکدگان مربوطه
-    مراجعه حضوری به اداره تغذیه / اداره کل امور دانشجویی
در روش غیرحضوری دانشجویان محترم می توانند با مراجعه به سامانه sd.ut.ac.ir بخش اداره تغذیه شکایت خود را ثبت نمایند ، که شکایات اشاره شده به محض دریافت از طریق اداره کل تغذیه امور دانشجویی مورد بررسی قرار گرفته و جهت اقدام پیگیری های لازم صورت می گیرد.

تاریخ تصویب : ۰۱ مهر ۱۴۰۲

آخرین به‌روزرسانی : ۲۰ آبان ۱۴۰۲